Вхід в особистий кабінет
Забули пароль?

Гарантія

Продукція, придбана на сайті cactus.site , має гарантію на експлуатацію, незалежно від того, придбана вона за повну ціну або зі знижкою. Умови гарантії відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» і чинним стандартам.

Обов'язковою умовою обміну по гарантії є наявність фабричної упаковки (якщо вона є) і повна комплектація.

Моментальне повернення товару можливе при виявлені браку в магазині в присутності менеджера. В інших випадках повернення здійснюється тільки при наявності акту сервісного центру.

Терміни та порядок надання гарантії на товари представлені нижче:

  • Гарантійний термін експлуатації нараховується з дня отримання замовлення споживачем і становить від 14 до 365 днів.

  • Питання щодо якості продукції приймаються по телефону менеджера інтернет-магазину.

Гарантія на товар не надається в наступних випадках:

  • недотримання умов експлуатації;

  • пошкодження товару з вини покупця;

  • використання товарів не за призначенням;

  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням.

Гарантія не поширюється на комплектуючі та аксесуари (комплектуючі у виробах, витратні матеріали, аксесуари, кабелі, перехідники, документацію, програмне забезпечення, упаковку, батарейки, зарядні пристрої, зовнішні антени, пр.), Які можуть йти в комплекті з товаром , за винятком самого товару товарів.


Правила повернення і обміну товару належної якості

Ви можете обміняти або повернути товар товар належної якості, в разі невідповідності очікуванням, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Правила повернення непродовольчої продукції відповідно до закону про захист прав споживача:

  • Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.;
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • Збережено всі ярлики і заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

В разі, якщо ви звернулися в перебігу 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.

Для обміну або повернення товару належної якості необхідно підійти в магазин за адресою: Харків, вул. Пушкінська, 31 в будь-який день з 9-00 до 21-00 , при собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього і товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті товар необхідно відправити «Новою Поштою» адресною доставкою на адресу Харків, вул. Пушкінська, 31, магазин CACTUS. Доставку оплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії 044 33 46 666.

Обміну та поверненню як товари належної якості підлягають наступні категорії товарів:

телефони, планшети, фото-і відеотехніка, портативні зарядки, акустика, годинники.

Обміну та поверненню як товари належної якості не підлягають наступні категорії товарів:

навушники, чохли, плівки, скла, окуляри, мережеві зарядки, кабелю, автомобільні зарядки, флеш-пам'ять, очисники повітря, полесоси, квадрокоптера, роботи, мережеве обладнання.

Терміни та умови повернення коштів: Повернення коштів проводиться на вимогу покупця. Термін повернення коштів становить 7 банківських днів з моменту надання позитивного рішення СЦ про стан товару. Повернення коштів можливе готівкою або переказом на карту, транспортні витрати по поверненню товару лягають на покупця, якщо покупець вирішив повернути товар і отримати гроші.

Правила повернення і обміну товару через неналежну якість

При наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

В разі відсутності товару в магазині Cactus вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню в двомісячний термін з моменту подачі відповідної заяви.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Для обміну або повернення товару неналежної якості необхідно підійти в магазин за адресою: Харків, вул. Пушкінська, 31 в будь-який день з 9-00 до 21-00, при собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті товар необхідно відправити «Новою Поштою» адресною доставкою на адресу Харків, вул. Пушкінська, 31, магазин CACTUS. Доставку сплачує відправник. подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії 044 33 46 666.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування вироби викликано програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Обміну та поверненню як товари неналежної якості підлягають наступні категорії товарів:

телефони, планшети, фото-і відеотехніка, портативні зарядки, акустика, годинник

Обміну та поверненню як товари неналежної якості не підлягають наступні категорії товарів:

навушники, чохли, плівки, скла, окуляри, мережеві зарядки, кабелю, автомобільні зарядки, флеш-пам'ять, очисники повітря, полесоси, квадрокоптера, рОботе, мережеве обладнання.

Терміни та умови повернення коштів: Повернення коштів проводиться на вимогу покупця. Термін повернення коштів становить 7 банківських днів з моменту надання позитивного рішення СЦ про стан товару. Повернення коштів можливо готівкою або переказом на карту, транспортні витрати по поверненню товару лягають на покупця, якщо покупець вирішив повернути товар і отримати гроші.

Просимо Вас звертатися до особи, что Здійснює послуги з гарантійного та сервісного обслуговування та діагностики товарів.

Придбаний товар повертається у наступнному порядку:

  • Товар підлягає повернення лишь через СЦ и только в рядків 14 календарних днів з моменту придбання;

  • СЦ проводити експертну оцінку в период до 14 календарних днів и Робить Висновок;

  • У разі позитивного решение СЦ, повернення коштів проводитись в течение 7 календарних днів;

  • У разі негативного решение СЦ, товар возвращается клієнту и Видається Висновок.

Для Звернення вам необходимо мати товар та документи, что підтверджують придбання та Гарантійні зобов'язання.


Розширена гарантія CACTUS Service

  • Гарантія 3 міс (+3%)
  • Гарантія 6 місяців (+5%)
  • Гарантія 12 міс (+10%)
  • Гарантія 24 міс (+15%)
  • Гарантія 36 міс (+20%)